Štítky

18.06.15

Stripes shirt


Víkendové teploty byly oproti tomuto týdnu velmi vysoké. Post z neděle je tedy opravdu vyletněný. Vzal jsem si lehkou košili od Ralph Lauren se světle žlutými proužky. Možná se ještě někteří divíte, proč když píši o letních teplotách mám na sobě košili s dlouhým rukávem, který je pouze ohrnutý. Je to tak správně a hlavně to působí mnohem více stylověji než košile s krátkým rukávem, který tam na vás jen tak visí a prostě to nevypadá dobře. Jo a nebojte se žádné vedro Vám v tom nebude....
Ke košili jsem si dal tmavě modré kraťasy od F&F. Jejich letošní summer kolekce pro muže mě mile překvapila a koupil jsem si hned několik letních kousků, které určitě uvidíte i v mých dalších letních postech. Nakonec jsem se obul do svých oblíbených plátěnek Gant.




Shirt / Ralph Lauren
Shorts /  F&F
Belt / Bloomingdales
Shoes / Gant
Watch / Festina


Žádné komentáře:

Okomentovat