Štítky

10.06.15

Back to backpack

Batoh se vrací a to v retro podobě. Tento trend mi opravdu udělal radost. Každý z nás ho nosil dlouhá léta do školy. Musím říct, že to byl a je nejlepší způsob, jak co nejpohodlněji nosit věci, co přes den potřebujeme. Jistě, dnes již málokdo z nás bude tahat hromadu učebnic a cvičební úbor k tomu... ale notebook, knihu a diář vláčíme takřka všichni.
 Mně osobně se tenhle retro batoh líbí a tak jsem toužil ho mít. Je skoro stejný, jako ten co má moje šestaosmdesátiletá babička na chalupě a asi ne jenom ta moje. Ten už toho ale hodně pamatuje a tak není zrovna ve formě. Ještě teď si živě pamatuji kolik se toho do něj vešlo, když bylo potřeba udělat nákup ve Štěchovicích.
Nakonec, ale že to trvalo, jsem jeden takový světlý na Answear našel. Béžový backpack od značky Medicine s tmavě hnědými popruhy. Uvnitř opravdu hezká modrá kostkovaná podšívka a několik praktických vnitřních kapes. Jednoduchý a přesto velmi pěkně zpracovaný. Jak se líbí Vám? Mně moc, ještě jednou děkuji svým kolegům za tak stylový narozeninový dárek.




Žádné komentáře:

Okomentovat