Štítky

10.06.15

Leather weekender bag


Často cestuji jen na dva až tři dny a nechci si brát kufr, či snad dokonce krosnu... Je to pro mě neforemné mnohdy objemné těleso, které za sebou vláčíte a pak ho v pokoji na hotelu nemáte ani kam uložit. Všichni to známe. Proto jsem dlouho hledal nějaké východisko a našel jsem ho v podobě této kožené cestovní tašky od Jahn Tasche. Zbožňuji vůni pravé kůže. 
Tašku můžu nosit buďto normálně v ruce, nebo připnu popruh a můžu ji mít jen tak přes rameno.
Popruh je opravdu pěkně zhotoven a nijak tašku nehyzdí.
Místo nafocení samotného bagu, jsem se rozhodl pro celý outfit. Ten se skládá z výrazné kostkované košile Polo Club, která je doplněna o ležérně přehozený kašmírový svetr Andrew James. K tomu jsem oblékl černé chinos od F&F a koňakové boty Geox z Eobuv.cz. Pro mě pohodlný a stylový cestovní outfit. A jak cestujete vy? Těším se na Vaše komenty. 










Short / Polo Club
Chinos / F&F
Belt / Bloomingdales
Shoe / Geox
Bag / Jahn Tasche
Watch / Festina

1 komentář: