Štítky

13.06.15

Pop up gentleman

Sobotní odpoledne přálo slunečním paprskům, které nechali vystoupat teploty do tropických hodnot.
Někteří zamířili k bazénu, rybníku prostě někam k vodě, my jsme se však nechali osvěžit pánskou módou.
THE WORLD is full of guys. Be a man. Tak zněl slogan akce Pop up gentleman.
Já jsem za doprovodu své krásné ženy dorazil, zrovna když končil workshop vázaní kravat.
Chopili jsem se welcome drinku a nechali se unášet proudem módy. Prvně ke stánku krejčovství GALARD, kde jsem obdivoval vystavené blazery a vzorníky látek. U stánku SCORO COCO mě snad nejvíce uchvátily  psí dečky. Takřka v polovině byl strategicky umístěn stánek RUMAKO a jejich ochutnávka rumů. Příjemné odpočívadlo s kulečníkem a malým posezením. Když jsme se dostatečně občerstvili čekala na nás druhá půle. Mou pozornost si získaly hodinky a brýle KOMONO od vystavujícího e-shopu FRESHLABELS. Musím přiznat, že jsem po návratu domů ihned zavítal na stánky e-shopu a vybral si z hodinek jeden model, který později určitě zakoupím.
"Je to pěkné dřevo" řeknete si u stylových motýlků a doplňků BE WODEN, které už delší dobu shledávám jako nejnápaditější pánský doplněk.
KRISPOL motýlkářství mou pozornost přitáhne snad vždy, tleskám výběru motivů na motýlky a krásnému zpracování šlí, jež jsem si prohlédl na vlastní oči poprvé.
U stánku GENTLEPORT byl výňatek nezbytných věcí pro muže, které není nutno představovat, prémiová kosmetika, vše pro péči o vlasy vousy atd...
Nezbývá závěrem než poděkovat za zajímavou a v České republice ojedinělou akci, která je ještě v kolébce a popřát jí aby se stala dlouhověkou.
  













Žádné komentáře:

Okomentovat