Štítky

16.08.15

Cut by PHILIPS


Jelikož nejsem příznivcem hladce oholené tváře a lépe ke mně sedí jednodenní až dvoudenní strniště.
Mám k tomu výborného pomocníka a sice zastřihovač PHILIPS. Nahradil můj starý Remigton, který byl sice super, ale čas je neúprosný. Navíc měl jednu vadu, při holení vousy létaly všemi směry a byly všude. To se u Philipse neděje, ten vousy vysává do zásobníku a vy je po holení jednoduše vysypete.
     Zastřihovač se vyrábí ve dvou provedeních, která se od sebe pokud vím liší pouze výkonností baterie a samozřejmě cenou. Vyplatí se vybrat si výkonnější variantu, rychle se nabije, déle vydrží. Při používání jednou za dva dny, nabíjím zastřihovač jednou za dva měsíce, paráda.
Na cestování super. Avšak musím-li si vzít nabíječku, už to není ten těžký neskladný adaptér, je dosti podobná nabíječce na telefon. Co se týče výkonnosti je to úplný sekáč, vousy stojící mu v cestě nemilosrdně kosí.
Když se mi zdá, že je to málo, sešlápnu plyn a zapnu TURBO. Kmitavost čepele se sice projeví na hlučnosti přístroje, ale má to svůj efekt. 
Abych to celkově shrnul moje spokojenost se strojkem je maximální.

Napište jakého pomocníka na holení máte vy a jakému oholení dáváte přednost, hladké, strniště, plnovous?

Pro zvolení vhodné výšky zástřihu, možno nastavit 0-18 mm.
PHILIPS BT 7085/15
Pro usnadnění cestování, vše dám do pytlíku s veškerým příslušenstvím, 
pohodlně jej lze uložit do cestovní tašky na toaletní potřeby. 

Žádné komentáře:

Okomentovat