Štítky

24.08.15

Autumn wishlist

Rozhodně nechci svým wishlistem podzim přivolávat, ale jak se říká - Kdo je připraven není překvapen. Je to jen pár věcí jimiž potřebuji doplnit svůj šatník a botník.
Oxford shoes
Už delší dobu si toužím pořídit hnědé oxfordky s tímto nápaditým brogue zdobením. 
Jedny takové jsem si vyhlídl u Bati. Baťa shoemaker vypadají skvěle, a jsou celokožené.
Už abych je měl v botníku...

Black faux leather jacket
V H&M mám vyhlídnutou koženkovou černou bundu. Volím klasičtější střih, motorkářská bunda ani křivák mi nijak moc nepadne. Uznávám, že by investice do pravé kůže byla lepší a později určitě napravím a zakoupím pravou kůži. Ale tahle se mi jednoduše líbí a sedí mi jak ulitá, tak jí musím mít.

Blue pants
Důvod proč zrovna modré  je prostý, modrá je dobrá a modré dlouhé kalhoty nemám.
Jedny takové jsem okukoval v H&M a leží mi v hlavě, takže se pro ně jistojistě vrátím.

Leather braided belt
Pásků není nikdy dost a koupíte-li jeden navíc, určitě jej využijete. Já si chci rozhodně dokoupit lemovaný kožený pásek. Takový mi stále chybí, ale už ne moc dlouho :D.


Žádné komentáře:

Okomentovat