Štítky

01.05.16

Beige vintage bomber


Nevím jak to máte vy, ale já rád dávám šanci i starším kouskům, jako je tento světlý bomber

 " poděděný" po mém tchánovi. Nějakou dobu ho měl nepovšimnutý v šatně a rád mi ho přenechal, za což mu děkuji.
Je super, že se ty věci stále vrací. Zkombinoval jsem ho s černými skinny džinami, long fit khaki tričkem s černým lemem. Na nohou mám nové sneakers od Le coq sportif.

Co vy nebojíte se starších kousků, dáváte raději přednost pouze novým věcem, zajdete si někdy do sekáče, nebo se jim vyhýbate obloukem a nikdo by vás do něj nedostal?






Bomber jacket/VINTAGE BLAŽEK
T-shirt/C&A
Jeans/C&A
Shoes/LE COQ SPORTIF
Watch/CASIO EDIFICE
Sunglasses/C&A






1 komentář:

  1. Tento bomber ti moc sedne a outfit, který jsi k němu dotvořil je parádní!!! A ty tenisky, ty jsou fakt top!!!!! :-) Jinak můj názor je, že kvalitní vintage kousky se vyplatí schovávat a vytáhnout je v pravý čas, jako jsi to udělal ty s tou bomber bundičkou ;-)

    OdpovědětVymazat