Štítky

27.03.16

Streetstyle outfit

Po hodně dlouhé době tady mám zase outfit. Nějakou dobu jsem přemýšlel, že v blogování nebudu pokračovat, ale nakonec mi to začalo chybět... A teď už k outfitu.
Vrstvení mě baví, to už víte. V poslední době jsem si oblíbil tyhle long trička, mikiny, svetry a rád je kombinuji s kratšími kousky jako například s touhle koženkovou bundou z Hmka...
Co na tento trend říkáte vy? Mějte se fajn... 






Jacket//H&M
Sweather//H&M Divided
Jeans//C&A
T-shirt//C&A
Shoes//Adidas Superstar
Watches//Casio Edifice

PHOTOS BY: VERRYGUSTO

2 komentáře:

  1. superstar! :-) ne fakt super, tohle ti fakt sedí.... a ten pohled ;-) :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Je dobře, že jsi se k blogování vrátil, protože máš skvělý vkus, který by měli vidět i ostatní!!! ;-) A můj názor? BOMBA!!! Neuvěřitelně slušivý :-)

    OdpovědětVymazat