Štítky

28.07.15

Denim shirt

Trvalo to nějaký čas, ale je tu nový post v němž je nafocen batoh z new inu, který mám už nějakou dobu. Pro post jsem si vybral jednu z mých nejoblíbenějších kombinací. Denimová košile, světlé džíny a  hnědé semišové mokasíny. Denimová košile je opravdu můj oblíbený kousek a tak jsem po tom, co jsem koupil tuto tmavou hledal i světlou, kterou Vám představím v některém z dalších článků. 
Takhle nějak si představuji pohodlný a šik outfit. Co vy a džínové košile? Nosíte je rádi nebo jste jim stále nedali šanci?

It took some time, but there's a new post with photos of the backpack, which I've for a long time. To post I chose one of my favorite combinations. Denim shirts,light jeans and brown suede loafers. Denim shirt is really my favorite piece, and so I had to buy a light shirt, which we will present in some of the other posts. This is how it should look comfy and chic outfit. What you and a denim shirt? You wear like it or still not?
  






Denim shirt/Primark
Jeans/F&F
Loafers/Gant
Backpack/Medicine
Sunglasses/C&A
Watch/Timex



8 komentářů:

  1. Pěkná košile a Vam sluší ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. I don´t like total denim, but your look is great!!

    http://bertthings.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju denimové košile. Hlavně ty světlé, ale tmavou už vlastním konečně taky! :)
    A outfit ti musím pochválit, líbí se mi, i přes to, že normálně kombinace denimu s denimem nemám rád. :P

    bentteen.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Jsem rád, že denim líbí.

      Vymazat
  4. Nice denim look!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpovědětVymazat